Gyesmellékes

Ha gyesen vagy, és már kevesled a garantált huszonezret, itt a helyed! Keressünk együtt megoldást! Ha tetszik a tartalom, tedd a könyvjelzők közé az RSS kapcsoló segítségével!

3 hónap, amely megváltoztathatja életed!

Értékem a Google szerint

Tedd a kedvencek közé

Címkék

állás (22) anya (27) főállású (17) gyes (26) mellékállás (17) mellékes (16) munka (25) munkavállaló (18) női (23) szerepek (21) Címkefelhő

Ajánló

Ha a nő gyermeket vár

2008.01.18. 11:58 - Ányó

Címkék: munka anya állás házasság munkavállaló gyes családalapítás foglalkoztatás

A nő, a gyes és a munka


Van még néhány vélemény a tarsolyban.

"Nálunk sem volt egyszerű, amikor dolgoztam. Éreztem, hogy jó, hogy keresek. De magának sem vallotta be, hogy féltékeny közben. Nem voltak jelenetek, ezért jöttem rá én is nagyon lassan, sok-sok összetűzés után. Annyira-de annyira akartam, hogy elég legyen  a pénzem, és ne függjek tőle!

Mikor másodszor is terhes lettem, megpróbáltam megértetni vele: csak olyan terheket tehet rám, amiket el ís bírok.
Tehát a pénzügyekkel tisztában vagyok, de most ez van, hagyjon vele békén, hiszen ő is akarja a gyereket ill. ő sem akarja, hogy idő előtt állást keressek."



"...ha joga és lehetősége lenne is a nőnek, - ugyebár nincs -, tegyük fel, hogy visszamennék hr-esnek egy svájci multihoz, reggel 7-kor mennék el itthonról, és este 8-ra haza is érnék azokon a napokon, amikor nem kell vacsorázni menni senkivel.

Hétközben így egyáltalán nem látnám a kisebbik gyerekemet, de havonta egy hétvégét a családommal tölthetnék, amikor épp nem szervez tréninget a cég. Ez azt jelenti, hogy szűken véve a kisebbik gyermekemet havonta két napon láthatnám."


WYW Globál Directory Hun-Web Katalógus és Kereső Linkgyujtemény.etabor.net

hlminibanner.jpg


süti beállítások módosítása