Gyesmellékes

Ha gyesen vagy, és már kevesled a garantált huszonezret, itt a helyed! Keressünk együtt megoldást! Ha tetszik a tartalom, tedd a könyvjelzők közé az RSS kapcsoló segítségével!

3 hónap, amely megváltoztathatja életed!

Értékem a Google szerint

Tedd a kedvencek közé

Címkék

állás (22) anya (27) főállású (17) gyes (26) mellékállás (17) mellékes (16) munka (25) munkavállaló (18) női (23) szerepek (21) Címkefelhő

Ajánló

A Csernus, A Nő, meg én

2008.01.29. 22:29 - Ányó

Címkék: a problémák párkapcsolat női partner önismeret párkapcsolati válás csernus érzelmi


Február 6.-án 18 órakor  Dr Csernus Imre Szadán...téma: A Nő..


Nagyon remélem, hogy el tudok menni.

Egyébként nekem pozitív tapasztalataim vannak vele kapcsolatban, nemrégiben itt volt Kanizsán. S nagyon nőpárti volt!

A minap megkérdezte tőlem valaki, olvastam-e már. Mondtam, nem.

Csernus Imre Dr.:
A nő

Jaffa Kiadó, 2007, 200 oldal



Azt mondta az ismerősöm, ha elolvasom, lázadni fogok.



Ahogy a bookline-on  olvasom a véleményeket, többen is így vannak vele.


Egyébként mondhat bárki bármit, nekem semmi kifogásom  a doki stílusát illetően.
A bevállalós műsort is néztem.

Szal megyek, aztán majd mesélek.

Ja, és persze el kéne olvasnom a könyvet:)



WYW Globál Directory Hun-Web Katalógus és Kereső Linkgyujtemény.etabor.net

hlminibanner.jpg


süti beállítások módosítása